And when it was said that the promise of Allah was true, and that the Hour, there was no doubt about its (coming)

Monday, April 18, 2011

Kem Motivasi Budak Korea Selatan




Kem ini tidak kelihatan seperti kem percutian biasa untuk kanak-kanak perempuan. Ia merupakan satu kem latihan motivasi di Korea Selatan di mana kanak-kanak perempuan di sana  diberi latihan seperti tentera. Kalau kat Malaysia aku tengok just latihan biasa-biasa jer kalau ada program motivasi macam ni. Kena marah sikit mesti dah menangis. *macam member aku, bukan aku*. Jadi aku tidak hairan lah, kalau rakyat Korea ini sangat berani, berdisiplin dan komited dengan kerja diorang. Ok lah, jom ikut aku melancong ke Korea Selatan pulak tengok budak-budak perempuan di sana menjalani latihan ketenteraan.




























Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts