And when it was said that the promise of Allah was true, and that the Hour, there was no doubt about its (coming)

Sunday, April 24, 2011

Guna hantu peludah untuk melariskan makanan?


 Hantu Peludah adalah hantu yang di pakai sebagai penglaris makanan. Dikatakan peludah kerana sebelum di sajikan kepada pelanggan, makanan ini di ludahi akan menjadi terasa nikmat dan pelanggan akan ketagihan untuk datang ke warung makan tersebut.

Hawa yang terbawa oleh lidah tersebut ternyata juga mampu menambah rasa makanan yang di sajikan itu, Bahkan kadang -kadang jika di rasa kurang maka tindakan meludah itu dilakukan sampai dua kali atau tiga kali secara berturut-turut, Namun kadang tidak semua pemilik warung tahu tindakan apa yang sebetulnya dilakukan oleh hantu peliharaannya dalam rangka membuat laris warungnya, yang mereka tahu hanya bahawa mereka memagari warung tersebut dengan energi penglarisan yang diperolehnya entah dari orang pintar ataupun hasil dari dia melakukan kegiatan ritual tertentu di tempat-tempat yang di anggap keramat.


Efek dari tindakan hantu ini di samping membuat enak masakan yang di sajikan juga membuat energi negatif akan masuk ke tubuh orang yang memakan masakan tersebut, di sisi lain kadang jika orang yang memakan masakan yang di ludahi itu kebetulan adalah orang baik-baik perilaku dan muatan spiritualnya, maka kadang setelah memakan makanan yang di ludahi, beberapa waktu kemudian dia akan merasa mual dan mungkin juga muntah-muntah. Hal ini terjadi kerana hawa yang masuk dari makanan tersebut berlawanan dengan energi posistif yang dimiliki oleh orang itu kerana perbuatan dan karakter baiknya. Jika hal itu terjadi maka automatik, energi negatif yang masuk tadi akan keluar.




tempat kejadian : bandar baru bangi

ps : apa punya jenis manusia la yg sanggup buat perkara mcm nie...

Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts