And when it was said that the promise of Allah was true, and that the Hour, there was no doubt about its (coming)

Wednesday, June 15, 2011

Projek besar Illuminati pada tahun 2012. Beringat lah kita...

HHRS 2.0 - Puak iluminati biasa melakukan pelbagai ritual atau upacara penyembahan syaitan. Jadi tidak hairanlah jika mereka dapat berkomunikasi dengan Jin (syaitan). Mereka telah merancang suatu kejadian besar agar terbentuknya New World Order. Mereka dan syaitan (JIN) akan bekerja sama melakukan rancangan ini.

Apakah rancangannya??

Untuk mengetahuinya, kita harus menjawab soalan ini:

1. Bagaimanakah caranya supaya bumi ini boleh bersatu di bawah satu payung pemerintahan? Pasti sukar bukan? Kerana kita semua dipisahkan oleh banyak perbezaan: bangsa, nasionalisme, suku, dll

2. Bagaimana cara supaya boleh menyatukan seluruh negara di bawah satu pemerintahan?? (penggunaan: Lihatlah filem Independence Day!).
Tepat Sekali! Dengan membuat bumi seolah-olah diserang oleh mahluk asing!! Dengan begitu mereka akan menyuruh semua bangsa bersatu di bawah pemerintahannya untuk melawan mahluk asing tersebut ..... akhirnya terbentuklah NEW WORLD ORDER ... (ingat bagaimana cerita di film independence day, saat seluruh dunia bersatu menentang Alien di bawah pimpinan Amerika ?...).


Lalu bagaimana mereka melakukan hal itu?

1. Dengan bantuan jin dan kawan2nya (UFO = JIN)

Jin merupakan makhluk halus yang boleh berubah bentuk.
* Sebahagian ulama menyifatkan jin sebagai:
"Dan adapun jin, ia merupakan jisim-jisim halus, sebangsa hawa, yang boleh berubah-ubah bentuk yang berlainan dan dapat nyata daripadanya perbuatan-perbuatan yang aneh (ingat ciri-ciri api?)"

Perkataan disebut jin kerana ijtinan iaitu tertutup dari penglihatan manusia sebagaimana keadaan perasaan hati (jinan) pada manusia. Makhluk ini tidak boleh dilihat oleh manusia kecuali orang-orang tertentu yang terkena keadaan itu. Perhatikan ayat berikut:

"Dan Allah menciptakan jin dari kobaran api" (QS Ar-rahman: ayat 15)

"... sesungguhnya dia dan pengikutnya melihat kamu, dari sesuatu tempat yang kamu tidak dapat melihat mereka ..." (QS Al-a'raf: ayat 27)

2. Dengan teknologi tentera amerika yang dirahsiakan ... Projek blue beam (pesawat UFO-nya)

Boleh juga rujuk kepada projek Haunebu :
HAUNEBU II DoStra
Projek Haunebu
Projek ini dikendalikan oleh beberapa orang yang tergabung dalam SS E-IV (Entwicklungsstelle 4) dan dipimpin oleh Viktor Schauberger di tahun 1939, yang berusaha membuat electro-magnetic-gravitic engine yang diupgrade dari Hans Coler’s free energy machine ke dalam energy converter digabung Van De Graaf band generator dan Marconi vortex dynamo.

3. Dengan PROPAGANDA MEDIA MASSA! (Ini yang paling berbahaya)

Semua media massa yg dikuasai mereka akan membuat pelbagai propaganda untuk meyakinkan kita bahawa
1). UFO itu ada ..
2). Pada tahun 2012 akan terjadi kiamat ..

(nota: anehnya produser film Independence Day dan 2012 adalah orang yg sama. Kebetulan?). (Maklumat lebih lanjut nonton "The Arrivals" di youtube atau di http://www.wakeupproject.com/) 

UFO Haunebu II

Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts