And when it was said that the promise of Allah was true, and that the Hour, there was no doubt about its (coming)

Saturday, May 14, 2011

K-Pop Fake @ M-Pop ????


Pengaruh K-Pop semakin menular di Malaysia..
Sehingga tertubuhnya kumpulan-kumpulan yang seakan-akan meniru gaya artis2 korea..
antaranya ialah
Gula Gula dan 24:7..




Kumpulan Gula Gula



Kumpulan Max 24:7


latar belakang kumpulan ni aku tak berapa nak tau sebab aku mmg tak nak amik tau melainkan orang yang bagi tau...


kalau nak cerita dari segi pakaian..ada yang mengalahkan artis korea itu sendiri..sehingga menampakkan seakan-akan perempuan murahan...(mungkin yer mungkin tidak)..
salah ker kalo pakai pakaian yang menutup peha dan betis tu...at least nampak la sopan skit..
korang da lah berasal daripada Malaysia,pastu nak jadi artis plak tu...
korang bukan tak tahu perangai kebanyakan rakyat Malaysia ni,(terutama remaja)..
ARTIS ADALAH IDOLA mereka...tambahan dengan gaya seakan-akan 'slut' tu..
agak-agak korang la..dapat mendatangkan kebaikan ker kepada semua orang??
kalau ade la kebaikan tu..(kalau ada), nak bandingkan ngan keburukan,agak-agak dalam nisbah berapa??


bukan nak mengutuk dan menjatuhkan artis yang baru nak up ni..tapi mereka kene sedar yang mereka tu membawa maruah Malaysia...tak salah kalau nak meniru gaya artis lain,tapi biarlah tiru part-part yang elok-elok jer..bukan nak kata aku ni baik or alim,tapi when the audience look you, you really turn them on..
bak kata kumpulan Balas daripada Maharaja Lawak.."...membuatkan pedang abang tak tentu arah"
that's the fact..(aku tau sebab aku seorang lelaki dan majoriti kawan-kawan aku adalah lelaki)..
unless, that's the thing you really want..


lastly,aku mungkin akan mendengar lagu korang..tu pun kalo sedap didengar dan dimainkan di radio..
kalo lagu tu annoying,aku akan buat macam aku dengar lagu justin bibir..macam mana??
aku akan maki hamun dlu..pastu tukar channel lain..hahaha...

Hitler pun marah ngan dorang ni..hahaha...




ps: adakah kumpulan Gula Gula dan Max 24:7 ni cuba meniru seperti Wonder Girls dan Super Junior...???
dengar kate Super Junior ni geng2 Illuminati..betul ker??? harap-harap geng K-Pop Malaysian ni takde kaitan ngan illuminati..
Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts