And when it was said that the promise of Allah was true, and that the Hour, there was no doubt about its (coming)

Saturday, March 26, 2011

Autoresponder Trafficwave untuk pemasaran email anda

 Adakah anda ketahui bahawa kejayaan sesebuah website bukanlah semata- mata apa yang dapat lihat di dalam website tersebut. Ramai yang tidak ketahui bahawa kejayaan sesebuah website adalah berdasarkan kepada sistem follow-up yang efektif.
Mengikut kajian, seseorang pelawat website akan bertukar menjadi pelanggan setelah follow-up tujuh hingga lapan kali. Jadi apakah yang membolehkan pelanggan tadi datang ke website atau mengetahui tentang produk kita setelah beberapa kali? Jawapannya akan anda dapati di bawah.
Kunci kejayaan sesebuah website adalah untuk menghantar maklumat mengenai perniagaan anda kepada mereka yang berminat. Iaitu anda perlu mendapatkan email pelawat laman web anda untuk follow-up.
TrafficWave menyediakan servis autoresponder untuk pemasaran internet yang efektif untuk membantu anda mengumpul senarai prospek, menerbitkan pengumuman produk dan membina kredibiliti anda dengan prospek anda.
Saya telah melanggan Trafficwave sejak Januari 2010. Dan saya berpuashati dengan perkhidmatan yang diberikan. Sebelum ini saya menggunakan Autoresponder Aweber sejak 2006 lagi.
Ya, memang Aweber adalah antara autoresponder yang terbaik, tetapi harganya yang sering menjadi kekangan kebanyakan newbie. Ini kerana caj Aweber ialah $19.00 untuk 500 senarai email pertama, semakin besar list yang anda kumpul, maka makin tinggilah caj yang perlu dibayar. Berbanding Trafficwave, ia mengenakan caj $17.95 sebulan walaupun jumlah subscriber anda semakin meningkat . Mari kita tengok perbandingan harga antara trafficwave dan servis autoresponder lain yang ada di pasaran
perbandingan harga trafficwave



Selain itu autoresponder Trafficwave juga menyediakan kemudahan berikut…
  •  menguruskan senarai email anda tanpa had (unlimited) 
  • boleh menyimpan sebanyak mana data yang anda mahu 
  • boleh menjadualkan e-mail yang hendak dihantar kepada prospek/pelanggan 
  • boleh memeriksa berapa ramai yang buka e-mail yang anda hantar 
  • boleh mengetahui berapa ramai yang prospek yang telah menjadi pelanggan 
  • boleh membina sendiri borang opt-in atau guna yang sedia ada 
  • menghantar e-mail menggunakan teks ataupun html 
  • terdapat  kumpulan sokongan secara online dan juga forum
Jika Aweber memberikan anda peluang untuk test drive dengan kos $1 untuk 1 bulan, Trafficwave pula memberikan anda masa selama 30 hari untuk menilai dan merasai sendiri pengalaman menggunakan servis mereka tanpa sebarng kos – PERCUMA!
Dan yang paling menarik ialah program affiliate yang disediakan oleh pihak Trafficwave. Ini bermakna kita boleh buat duit sambil menggunakan autoresponder Trafficwave ini.Kita boleh minta pihak Trafficwave tolak komisen yang kita perolehi untuk bayaran bulanan kita. Bakinya akan dihantar melalui cek kepada anda . Seronok kan! Ini bermakna kad kredit/debit anda tidak akan dicaj oleh Trafficwave. Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts